مجله اینترنتی

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

چرا نشستن برای شما بد است و چگونه می‌توان از آن اجتناب نمود
احتمالا تا همین چندی پیش، صندلی دفتر کارتان را وسیله‌ی بی‌ضرر قلمداد می‌نمودید. اما بعد، این عناوین در همه جا به گوش شما می‌رسید که:
- نشستن، سبکی از سیگار کشیدن جدید است!
- بیماری نشستن رو به افزایش است!
- نشستن را متوقف کنید، پیش از اینکه شما را به کشتن دهد!

همه‌ی این موارد به این واقعیت اشاره دارد که صندلی‌های اداری به‌هیچ وجه بی‌ضرر نیستد.

 

خطرات زیاد نشستن
کارشناسان برجسته بر این باورند که نشستن می‌تواند مانند سیگار کشیدن موجب تاثیرات منفی بر سلامت افراد باشند، البته اگر تاثیرات منفی آن از سیگار بیشتر نباشد. مطالعات حاکی از آن است که نشستن به مدت طولانی خطر ابتلا به دیابت، حملات قلبی عروقی و یا ابتلا به انواع خاصی از سرطان را افزایش می‌دهد.


در یک مطالعه‌ی ۱۴ ساله بر روی ۱۸۵۰۰۰ شرکت کننده که نتایج آن در مجله‌ی بیماری‌های همه‌گیر در امریکا منتشر شد، نشان داد که زمان نشستن مستقیما با مرگ‌ومیر در ارتباط است. شاید شگفت انگیزترین نکته این باشد که این نتیجه فارغ از میزان فعالیت بدنی شرکت‌کنندگان بوده و کاملا تائید شده است. خطرات نشستن به اندازه کافی روشن است، در مجله‌ی پزشکی استرالیا مقاله‌ایی به چاپ رسید مبنی بر اینکه نشستن طولانی مدت پشت میز می‌تواند “خطرناک” باشد، همین امر پزشکان و کارفرمایان را ترغیب نمود تا جایگزین‌هایی را تجویز یا درنظر بگیرند.

نشستن، به ویژه نشستن روی صندلی، بهای سنگینی بر سلامت تحمیل می‌کند، زیرا اساسا عملکرد بدن را مختل می‌کند. هنگامی که در صندلی فرو می‌روید، عضلات رها می‌شوند، مفاصل ران سفت شده و ستون فقرات تقریبا خشک می‌شوند. در وضعیت نشسته جریان خون کند می‌شود، که بر فعالیت مغز و ابتلا به بیماری‌های قلبی تاثیر گذار است باعث ایجاد هموروئید می شود و حتی خطر لخته شدن خون را افزایش می‌دهد. صندلی شما همچنین می‌تواند موجب اُفت چشمگیری در تولید آنزیم‌های چربی‌سوز و کالری‌سوز باشد.

  • ۰
  • ۰

این روزها انگار مُد شده است که هر دردی را با لیزر درمان کنند؛ از حذف موهای زاید گرفته تا از بین بردن جای زخم ها در روی پوست.خیلی ها آخرین امید شان برای رهایی از جای زخم جراحی روی شکم و خراش تصادف در صورت، لیزر است؛ ولی لیزر چگونه جای زخم را از بین می برد؟ با دکتر مریم یوسفی، متخصص پوست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در همین زمینه به گفتگو نشسته ایم.خانم دکتر! کدام بیماران برای لیزر جای زخم های شان به مطب می آیند؟مواردش زیاد است؛ مثلا به دنبال هرگونه عمل جراحی و بریدن پوست، لاجرم جوشگاهی روی پوست می ماند. حالا اگر دقت و مهارت جراح زیاد باشد این جوشگاه ظریف بوده و کمتر به چشم خواهد آمد ولی گاهی مثلا به دنبال سوختگی فرد دچار جوشگاه های وسیعی می شود که منظره ناخوشایندی را ایجاد خواهد کرد.

 

افراد باید بدانند که امروزه دستگاه های لیزر متعددی برای بهتر کردن منظره جوشگاه ها وجود دارد و هرگز نباید انتظار داشته باشند که جوشگاه های شان به طور کامل و صد درصد رفع شود.روش های دیگری هم هست؟بله؛ روش های مختلفی شامل داروهای موضعی، میکرودرم ابریژن، درم ابریژن و لیزر جهت بهبود جوشگاه ها امروزه در اختیار پزشکان متخصص پوست وجود دارد که با ترکیبی از این روش ها گاه می توان نتایج قابل توجهی گرفت.

  • ۰
  • ۰


 

امروزه اینترنت آنقدر در زندگی روزمره همه نفوذ کرده است که نمی توان از پتانسیل بالای کاربران آن غافل ماند کاربرانی که دیگر فقط نوجوان و جوان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند افرادی که می توانند یک مشتری پر سود باشند از اینترنت برای کار های روزمره خود استفاده می کنند نسلی که در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اکنون وارد بازار کار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایه ها کشور را در دست دارد حال این افراد که می دانند اینترنت می تواند چه ابزار پر قدرتی باشد از آن به صورت روزمره استفاده می کنند وقتی که از آنها آخرین قیمت را می پرسید آنرا با اینترنت چک می کند و دیگر تلفن و موبایل آن وسیله ارتباطی مقتدر سابق نیستند. بلکه بازیگر جدید و پر قدرتی آمده که نه تنها کارا تر است بلکه جذابیت بیشتری هم دارد. امروزه متخصصین در هر رشته ای وقتی می خواهند یک منبع سریع برای پرسش خود بیابند اولین چیزی که به خاطرشان می رسد جستجو در گوگل است. دیگر اینترنت فقط وسیله سرگرمی و تفریح نیست بلکه بسیاری از مشاغل به آن وابسته اند و مرتب شغل های جدیدی ایجاد می شوند که به کمک اینترنت پا گرفته اند. در دنیای امروز برای هیچ کشوری پیشرفت علمی قابل توجه را بدون وجود اینترنت نمی توان متصور شد و به همین دلیل هم هست که سرعت اتصال به اینترنت در دانشگاه ها در اعتبار آنها یک فاکتور مثبت در نظر گرفته می شود. حال گرایش بیش از پیش نسل جدید به اینترنت را هم به آن اضافه کنید می بینید که مخاطبین اینترنت روز به روز در حال افزایشی چشمگیر هستند. بله و هر جا که مخاطب افزایش می باید طبیعتا بازار پر سود تبلیغات هم وارد میدان می شود بازاری که هنوز در ایران خیلی جدی گرفته نشده است ولی با توجه به مزایای آن و ارزانی فوق العاده اش بسیار جذاب است اما به دلیل اینکه بسیاری از افرادی که بدنبال تبلیغات هستند با نحوه تبلیغات در اینترنت خیلی آشنایی ندارند نمی توانند به آن اعتماد کنند آنها نمی دانند که باید با توجه به کسب و کار و موقعیت حرفه ای خود نوع و روش تبلیغات را مشخص نمایند و اگر اصولی ساده را رعایت نکنند از تبلیغات خود در اینترنت بازدهی کافی را بدست نمی آورند. این صحبت ها حاصل تجربیات نزدیک به ده سال بنده در یاد بگیر دات کام و وب سایت های دیگر و سر و کار داشتن با انواع مشتری هاست. بنابراین تصمیم گرفتم مقاله ای در این رابطه خدمتتان ارائه نمایم تا در آن مزایای هر روش را با توجه به مشتریان هدف و نوع کسب و کاری که قرار است برای آن تبلیغ شود  راهکار مناسب ارائه گردد. و دوستانی که می خواهند از این فضا استفاده کنند بهترین سود را از هزینه خود داشته باشند.

 

تبلیغات متنی در وب سایت ها

این روش بهترین روش برای کسانی است که یک وب سایت اینترنتی دارند و می خواهند رتبه آن را در گوگل ارتقا دهند و در عین حال ترافیکی هم به سمت وب سایت خود هدایت نمایند. در این روش در یک وب سایت پر بازدید و با رانکینگ متوسط و بالاتر یک لینک متنی قرار می گیرد این متن یا عنوان لینک بسیار مهم است. عبارت جذابی که برای عنوان لینک خود انتخاب می کنید در میزان کلیکی که صورت می گیرد بسیار موثر است هر چند این عبارت نباید گمراه کننده و دورغین باشد چون اعتبار شما را خدشه دار می کند. فراموش نکنید یکی از اهداف تبلیغات کسب اعتبار است پس آن را خراب نکنید.

تبلیغات متنی روشی ارزان برای تبلیغات است اما برای اینکه این روش در افزایش رانکینگ وب سایت شما موثر باشد باید به صورت طولانی مدت روی آن سرمایه گذاری نمایید. مثلا وقتی که مشتریان با بنده صحبت می کنند و راهنمایی می خواهند به آنها می گویم که این روش تبلیغات را حداقل سه ماهه انجام دهند و به کمتر از آن فکر نکنند. نکته دیگر اینکه در این روش نباید به یک وب سایت اینترنتی تکیه کنند بلکه باید در وب سایت های بیشتری لینک متنی داشته باشند و این کار را به مرور انجام دهند این واضح است که در الگوریتم های گوگل برای این گونه روش ها راهکارهایی قرار گیرد تا بدین روش یک وب سایت فقط با پول خرج کردن یا تقلب نتواند رانکینگ خود را بالا ببرد! و به همین دلیل است که نباید به یک باره در تعداد زیادی وب سایت لینک متنی قرار دهید. اگر شما به یک باره در 100 وب سایت تبلیغات متنی قرار دهید مطمئن باشید نتیجه خوبی نخواهید گرفت بلکه باید ابتدا در چند وب سایت با رانکینگ مناسب تبلیغات متنی سفارش دهید آنهم به صورت طولانی مدت و سپس به مرور تعداد این وب سایت ها را بالا ببرید.

 

  • ۰
  • ۰

اشاره به اینکه بسیاری از بانوان و حتی مردان که چربی اضافی شکم دارند بهترین راهکار رهایی از این معضل را جراحی زیبایی شکم می دانند افزود: تحقیقات انجام شده بیانگر آن است که جراحی زیبایی شکم و انجام مستمر این کار سلامت فرد را با خطر جدی مواجه می کند. 
وی یادآورشد: بسیاری از مبتلایان به چاقی به جای استفاده از رژیم های مناسب غذایی و انجام فعالیت های ورزشی به این نوع راهکار متوسل می شوند. 
حسینی تصریح کرد: عواملی مانند ژنتیک و محیط بر چاقی افراد تاثیر گذار است و معمولا این روند با الگوی غذایی نامناسب از قبیل پرخوری های زیاد زمینه بیشتر این معضل به ویژه چاقی در ناحیه شکم را به دنبال دارد. 
وی اظهار کرد: هم اکنون سه نوع عمل جراحی پلاستیک شکم (ابدومینوپلاستی یا تامی تاک)، لیپوساکشن ( خارج کردن چربی زیر پوستی ) و یا ترکیب این دو روش استفاده می شود که اگرچه به ظاهر موفقیت آمیز بوده و موجبات رضایت فرد را فراهم کند اما عوارضی را به دنبال دارد. 
این فوق تخصص جراحی پلاستک مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان، عفونت، تجمع مایع، از دست دادن پوست، درد و تورم پاها را از جمله عوارض جراحی زیبایی شکم بیان کرد و گفت: بسیاری از متقاضیانی که برای انجام این نوع عمل مراجعه می کنند در مورد عواقب و عوارض های آن بی اطلاع هستند. 
وی خاطرنشان کرد: ورزش و انجام فعالیت های ورزشی بهترین راهکار برای کاهش وزن و رفع معضل چاقی است که باید بیش از روش های دیگر لاغری از جمله اعمال جراحی مورد توجه قرار گیرد. 
منبع: ایرنا

  • benita mihani
  • ۰
  • ۰
امروزه فناوری های مدرن تولید شیشه ،تاثیر شگرفی بر توسعه ساختمان سازی در سراسر جهان
داشته است.فناوری شیشه های هوشمند در سالهای اخیر توسعه خیر کننده ای داشته است.
طبق گزارش سالانه صنایع ایالت متحد آمریکا ،تقاضا برای شیشه های هوشمند تا سال 2020 از
مرز سه میلیون مترمربع در سال خواهد گذشت.تولید شیشه های هوشمند بر پایه چهار تکنولوژی
کریستال مایع،الکتروکرومیک،ذرات معلق و مواد ترموکرومیک استوار است.ارزش بازار جهانی
شیشه های هوشمند در سال 2012 در حدود 80میلیون دلار است که در سال 2020 به 700 میلیون
دلار خواهد رسید.
  • ۰
  • ۰

اینفلوئنسر مارکتینگ؛ روش جدیدی در دنیای تبلیغات و بازریابی به شمار می آید که از سال ۲۰۱۷ پا به عرصه ی رقابت با روش های مختلف مارکتینگ گذاشتاینفلوئنسر مارکتینگ، در ایران نیز یک روش جدید برای تبلیغات و بازاریابی به شمار می آید که با وجود نوپا بودن خود، با استقبال فوق العاده ای مواجه شد و در کمترین زمان، توانست محبوبیت ویژه ای را کسب کرده و جایگاه خود را در میان موثرترین روش های بازاریابی و تبلیغات تثبیت کند.

طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/